jestas kun nämä viikot menee nopeaan 😳 Ja mitä mä oon tällä viikolla saanut aikaiseksi 🤔 En mitään 😂 Jotenkin mennyt ihan pipariksi koko viikko lukuun ottamatta tiistaita jolloin oli pienimmän lapsen tapaamisia käsittelevä palaveri. Kerrankin oli sellainen tuntu että minua kuunneltiin ja sain vaatimani asiat ja vähän ekstraakin. Nuorimmainen on oikein äitin poika ❤️ Mutta nyt se rupeaa tapaamaan isäänsä valvotuilla tapaamisella kerran viikossa pari tuntia. On ihan hirveää olla saman pöydän ääressä ihmisen kanssa joka vain naureskelee ja on niinkuin mitään ei olisi tapahtunut koskaan ylimielisenä. Joka kerta kun sen näkee palautuu mieleen kaikki se pakoon juokseminen ja pelko. Olen yrittänyt vain ajatella että paha saa palkkansa joskus. Toivottavasti.. 

image.jpg

Tänään lähden pikku poikien kanssa touhuilemaan touhutaloon ja taidanpa itselleni ottaa kutimet mukaan ja rentoutua pienen hetken hieronta tuolissa ☺️😉 On kyllä ihan paras lääke mun pahasti jumittuneelle seljälle. Mutta nyt on ryhdyttävä tuumasta toimeen ja tehtävä eväät poijille ja lapsille ☺️