meillä alko koulu arkeen totuttautuminen eilen illalla ja kyllä olin taas tyhmä äiti kun laitoin sänkyyn 8 v. tokaluokkalaisen. Ja jo puoli 9 kuului tuhina kun vihdoin sain iltatoimet 4 vuotiaan kanssa ja hänet ala sänkyyn ❤️ Sitten olikin nuorimmaiseni vuoro joka nukahti alta 5 minuutin 😂 Sit jäikin tämä teini jolle olin ilmoittanut jo toissa iltana että 10 sitten sänkyyn ja niin sekin meni hopottamisen jälkeen ajois sänkyyn. Ah ihanaa pääsin itsekkin ajoissa ja voi kyllä huomaa kun sain nukkua 10 tuntia yhteensä viime yönä 👏 Meillä aamut alkaa kuin hidastetussa elokuvassa, joten siksi minäkin nyt vasta aamu kahvilla kun pienempien kanssa saatu aamu käyntiin ☺️ Tämä on kyllä ihana hetki päivästä kun saa nauttia pienen hetken aamusta ja herätä ❤️ 

Painon pudotus projekti otti tälle aamua nousu suhdanteen 😳 Käytän fatsecrettiä tukena sekä tuota Polarin looppia. Ja sit mulla on tuo sports tracker sykrvyöllä liikuntaa varten kun nyt pääsis liikkumaan.. Eli paljon kaikenlaista mutta toisaalta minä olen sellainen ihminen että in sit kiva analysoida tekemisiään päivän päätteeksi 👏😄 

No joo se siitä rauhallisesta hetkestä 🙄😆