image.jpgMonena päivänä olen yrittänyt keretä kirjoittamaan kun ajatuksia on taas monta 😉

image.jpg Pojan kuumeen helpotettua hetkeksi tuli taas pyörähdettyä Ykkösbasaarilla ja löytöjä oli monenlaisia mutta vain tämä tarttui mukaan. Nämä odottavat vielä paketissaan hetken. Kun saan tuon mun tarkoin varjeleman partyliten hurrikaanin alas tuolta kirjahyllystä niin sitten pääsee kummatkin oikeuksiinsa 😉 

image.jpgKatselen myös Facebookin kirpputoreja välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisesti ja kuvan vaunuverho tuli haettua 10e hintaan. Äiti keneltä hain tämän ihanuuden 😍 Oli tehnyt tämän itse 😍 Toisella puolella on pieniä pöllökuvia vaalealla pohjalla. Olen kauan etsinyt tälläistä vähän erilaista ja muutakuin mustaa valkoisella tai valkoista mustalla tai mustaa tai valkoista 😉 Ja nyt löytyi 💖 Tämä tulee myös carenan tuplarattaisiin käyttöön 😉 Harmikseni vain totesin että pian ei pienemmät pojat ole enää niin pieniä että mahtuisivat kummatkin niihin. Olisi sit etsinnässä jotain käytännöllisempiä ratkaisuja 😔 Ja kuvan firkkonitkin on pian myytävä 😭Kauheata kun lapset kasvaa aivan liian nopeaan 💖  

Timage.jpgLauantai  eli halloweeni alkoi kiisselin keitolla meidän mökissä 😍 Itse kerätyt mansikat ja omasta pihasta Raparperiä vai lieneekö lahjoituksena tulleita 😍 Varsinkin isommat lapsoset kysyvät aina että onko nämä niitä mitä me kerättiin viimd kesänä 💟  Olen itse saanut lapsena nauttia luonnonantimista ja saanut kerätä niitä ja sen myös olen lapsilleni opettanut ☺️      No mutta tässäpä ajatuksia tälle iltaa huomenna yritän kuria päivät kiinni, nyt hyvät yöt 🙂