image.jpg

se tunne kun istahtaa sohvalle lasten nukkuessa, vihdoinkin ilta ☺️ Taidan kahvin laittaa tippumaan.. 

Matalalento saa vain potkua lisää 😳 Tänään pidettiin poikien kanssa kotipäivä ja no tottahan räkätauti kuumeen kans tekee tuloa taas 🙄🙄 miten tässä viettää oikein normaalia elämää kun aina joku lapsista kipeänä tai johonkin pitää mennä 🤓🤔 mua aina niin naurattaa ilmaisu leppoinen päivä😂 Mitä se tarkoittaa? Meillä se tarkoittaa kotitöitä, huutavia/tappelevia lapsia, ruuanlaittoa räkatautia. Itse mieltäisin ilmaisun lähinnä sohvalla letkotteluun lasten kanssa ja katsottais elokuvaa leikittäis ulkoilua syötäisi ❤️ 

Huomenna saankin hakea Olli-Eliaksen 1,5 vee kuvat 😍 Sit saakin teetätellä ja kaikkea 🤓 Ja on huomenna paljon muutakin, haen pukin konttiin täytettä ja kaikkea mukavaa ☺️ Kun nyt ei vaan tuo lämmön nousu jatkuisi että pääsee tekemään kaiken suunnittelun 😋 

image.jpg

Me saatiin joulukinkku jouluksi ❤️ Ei suuri eikä pieni vaan juuri sopiva mun lapsille ja mulle ❤️ Rakas ystäväni halusi auttaa minun tiukkaa taloudellista tilannetta ja kyllä tuli kyyneleet onnellisuudesta silmiin ☺️ Lisäksi lapset sai vielä joulukalenterin ja kyllä ne oli iloisia 😘 Tuli niin jouluinen fiilis kun tietää että saa valvoa kinkun kanssa ja se huumaava tuoksu 😜 Tänään pidin poikien nukkuessa päiväunta pakollista tilinpito päivää aina näin lapsilisäpäivän alla. Ja kyllä sitä taas miettii että mitenkä sitä pärjää, laskuja on enemmän kun tuloja 🙄 Ja silti ne on maksettava 😔 Lapsille olen sanonut että joulupukilla ei varmaan tänä vuonna ole paljoa rahaa mutta eihän pikkuset sitä vielä niin ymmärrä ☺️ Yhdessä olo on itselleni se kaikkein tärkein ja kun tänä jouluna on kaikki lapset kotona 💖 Lapsille ymmärrettävästi se lahjojen paljous 😂 Muistan kuinka sitä aina serkkujen kans laskettiin kuka sai eniten kun kokoonnuttiin mummolaan koko suvun voimin pukkia odottamaan 💟image.jpg

image.jpg

Tuli se talvi meillekkin hetkeksi ja olin lasten kans pihalla ❤️ Siitä kuvassa, tässä kuvassa onkin mun kolmikko joka on aina mulla ❤️ Ja toisessa kuvassa nuorimmainen sai uudet kengät jotka ostin fb kirppis löytönä 4 e 👍🏻 kuinka voikin olla pieni niin iki onnellinen 😘 

Kyllä sitten aina vastustaakin jottei niinku kaikki yhtä ihanuutta ole voin sen kertoa 🙄 Se että tätä arkea hoitaa yksin, raha-asiat on yksin mun vastuulla, ruuat, vaatteet, lääkkeet, siivoukset, pyykit, auton, pihatyöt, nikkarointia kaikkee mitä arkeen kuuluu eikä ole esim. Sitä mummolaa mihin vois tarvittaessa tukeutua niin välillä on kovilla jaksamiset eikä siihen ulkoiset paineet auta. Sitä kun tuntee olevansa oikein suurennuslasin alla joka paikas. Mutta päivä kerrallaan on hyvä motto. ☺️ 

Mutta nyt on pakko rueta maaten vaikka ei niin väsytä tuon kuutamon takia.