tulipas käytyä tekemässä löytöjä Ykkösbasaarin kirpputorilla avajaisissa 😉

image.jpgItsellänikin pöytä vuokraus siellä ja sainpa kerrankin heti alkuun ☺️ Myyntiin meni kaikki vauvojen vaatteet 😢 näyttää sille että mun vauva lukemat alkaa olla tässä 😔  Jotenkin haikeaa omalla laillaan 🤔 Vaan toisaalta lukema 4 on ihan hyvä. Lisäksi myyntiin meni mun ainoan prinsessan pienet vaatteet ☺️ Oon sinne nyt vienyt 3 kestokassillista vaatetta ja voi se ei lopu koskaan tuo vaate 😂 Vielä olis vaikka kuinka paljon 🙄 Kiersin 2 eri otteeseen kun eka kerralla meni PALJON pöytiä ohi kun väkeä oli ihan mahdottomasti 😂👏 rakas ystäväni Minna oli mukana myös ja ei voitu ku ihmetellä väen paljoutta ja eka kierroksella myös naapurini tytön kanssa, hänestäkin on tullut tässä ihana ystävä  💖 Eka kierroksella päivällä meni reilu 1,5h ja toisella kierroksella mentiin yli tunti, ja lisättiin toki mun myynti pöytään lisää myytävää 👍🏻 esille löydöistä nostaisin bodyt joita löysin mun nuorimmaiselle 5 kpl 2e ja mun painon pudotus projektille leaderin shaker pullon 😉 Lisäksi sieltä löyty uimalauta, puiset pyöröpuikot, urheilu vaatteita itselle, tytölle housut, potta, hanskat nuorimmaiselle ja mun puhelimelle 3 kuoret jotka myös muuten vielä harvinaisuus kirpparilla.

image.jpgimage.jpg

Oli kyllä ihanaa shoppailu terapiaa lauantaina aamun myrskyjen jälkeen. Toiseksi nuorimmainen meni isälleen ja poika ei ole nähnyt yli viikkoon isäänsä ja hirveästi olisi ollut asiaa mutta isä ei malttanut kuunnella minuutin asiaa vaan rupesi hopottamaan ja tottahan poikakin laitto hanskat tiskiin ja kauhealla huuto siitä poijalle tuli. Ja lopuksi isä huuti ja meuhkas mullekki vanhaan tapaansa 😔 Ei auttanut kun vaan kuunnella ja niellä ettei lapset vaarantuisi tai tulisi mun päälle oikeen palautu vanhat mieleen vaikka luulin jo jättäneen mut rauhaan 😞 Onneksi se lähti mutta kuten arvasin soitti perään että mitä tuo äskeinen oli olevinaan sitten se haukku mun kaverit jotka on mun perhe ja tukiverkko 😡 Sitte se jo kehu mut kun ekana oli haukkunut ja lytännyt ja vielä kehtasi lopuksi kysyä että vieläkö sun on paha mieli ja pyyteli anteeksi ettei ollut tarkoitus pahoittaa mun mieltä 😖  Luulin että olisin tarpeeksi vahva jo käsittelemään ja suodattamaan mutta en ollut, koko aamupäivä siinä meni itkiessä pahaa oloa. Kuinka yksi narsistinen ihminen voi olla tuollainen.. No voi. Helposti.. No mutta tälläistä se nyt sit tulee olemaan siihen asti ku poijat 18 😩 

Vielä olis asiaa mutta nyt mun pitää ruuan laittoa taas katsoa 😉 Tytöllä yökyläläinen ja voih ku niillä on ihanaa tyttöjen supinaa ❤️