miksi tuo otsikon miettiminen on joka kerta niin vaikeaa 🙄 Noh ehkä se tästä harjaantuu kun useammin tulee kirjoiteltua. 

Onhan taas ollut viikko 🤓 Eilen ehkä pahin koettelemus kun joutui istumaan aamulla kitupiikkiin jakkaralle 😔 Mutta onneksi viime kerrasta ei ole muutamaa viikkoa pitempää niin ei kerennyt pelko kasvamaan. Kauheaa kuinka sitä lapsuudesta asti mukana kulkenut pelko näin aikuisenakin on kummittelemassa. 🤔 Noh ensi viikolla uudestaan. 

Iltapäivällä oli toinen koettelemus kun jouduin kohtaamaan pienempien poikien isän lastenvalvojan luona tapaamis asioiden tiimoilta 😏 Se on vaan jännä kuinka näillä iseillä on oikeuksia muttei velvollisuuksia nimeksikään asti oli miten paha läpeensä tahansa. Jos saisin päättää niin isä ei saisi nähdä ollenkaan mutta lapsen etuja ajatellen aatun tapaamista pidennettiin nyt 1yön kestävään kyläilyyn. Ja Olli-Eliaksests ei saatu sopimusta aikaan. Taas sain kuulla meuhkaamista ja huutoa ja kaikki lähimmäiseni haukuttiin kun toisessa lauseessa kehui että olen Olen paras äiti hänen lapsilleen, ja illalla soitti perään ettei hän halua mulle mitään pahaa 🙄 Lasten valvojakin jo siinä tuskastui. Ja tiuskaisi moneen otteeseen mun sanoman asian isälle kun ei se halunnut kuunnella. Minäkin itse jo siinä sanoin kun ei hyväksynyt minun vaateita että no tiedät mitä teet kerran ei kelpaa 😡 Autoon päästyäni oli pakko huokaista helpotuksesta; onneksi minun ei tarvitse kestää yhtään enempää tuon narsistin olemassa oloa. Nämä tälläiset hetket ovat äärimmäisen rasittavia henkisellä tasolla ja vaikuttavat lamaannuttavasti koko päivään. No mutta se on nyt ohi hetkeksi taas 

Nyt onkin sitten tiedossa vilkas viikonloppu kun on 3 synttärit tiedossa. Mulla on tosi kilttejä lapsia sunnuntai iltana ihan varmasti 😆 Pian lähden hakemaan vanhinta lapsista kotiin viikonlopuksi ja viikonloppu alkaakin sitten illalla uuden mahdollisen joukkueen harkkapelillä ilmajoella ☺️